2014(e)ko ekainaren 30(a), astelehena

Furra Furra

FURRA FURRA

Hitzak eta Musika: Ezezaguna
Interpretazioa: Oskorri

Furra, furra, fandangua,
hortxe duzu fandangua
geure gustukoa. (bis)
 

Gaur goizean jeiki naiz suerte onean,
tanke bat topatu dut neure kafesnean;
ez dakit zer daukagun bake ala gerra
bainan nik badaezpadan egin dut puzkerra.

Furra, furra, fandangua…

Zerbait egitekotan zuzen eta artez
zorri bat garbitu dut ur pistola batez,
orain galdurik nago beldurrez beteta
muniziorik gabe gelditu naiz eta.

Furra, furra, fandangua…

Neure arma bakarra dut akordeoia,
hauspoari eraginez dirudi leoia;
eskua jaten badit on egin dezaion
Cervantsei holakorik gertatu zitzaion.

Furra, furra, fandangua…

Eta orain banoa berriro ohera,
bila ez badatozkit lolo egitera;
bihar ikusiko da zer dagoen berri,
jakintsuenak ere ezin du igerri.

Furra, furra, fandangua…

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina