2014(e)ko ekainaren 30(a), astelehena

Itziarren Semea

ITZIARREN SEMEA

Hitzak: Telesforo Monzon
Musika: Pantxoa eta Peio

Itziarren semeak, ez du laguna salatzen...
Eta zakurren aurrean, tinko ta ixilik egoiten...

Itziarren semea: hori duk mutila!
nihor salatu baino nahiago du hila
harro egon liteke Maji neskatila,
espetxetik jali ta joanen zaio bila!
Maji neskatila, hori dun mutila!
Nihor salatu baino nahiago du hila!

- Haurra zer egin haute holan agertzeko?
- Ama, jo egin naute mintza arazteko
- Izenik eman al duk? Esan zak egia!
- Ez ama, ez dut eman! Jali naiz garbia!
- Jali haiz garbia?
- Bai ama, egia!
Ta amak eskeini zion klabelin gorria.
 
Itziarren semea…

Zazpi gizon nituen joka inguruan
Makilaz hartu naute ostikoz lurrean.
Bainan nik ez dut eman lagunen izenik!
ta hantxe galditu dira fitsik jakin barik!
Lagunen izenik ez baitut eman nik...
ta hantxe gelditu dira fitsik jakin barik

Itziarren semea…

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina